Hvor kan jeg oprette et abonnement på HISTORIE?
Her kan du vælge et abonnement, der passer til dig.
Hvad indebærer et abonnement af HISTORIE?
HISTORIE er en abonnementsbaseret service. Det vil sige, at du betaler et beløb per nummer og får fuld adgang til vore hjemmeside og vores nye app. Abonnementet hører op, når du afmelder det.
Adgang til historienet.dk
Hvordan aktiverer jeg, som ny abonnent, min digitale profil på historienet.dk?
Når du køber et abonnement på HISTORIE bliver du bedt om at angive en e-mailadresse og oprette en selvvalgt adgangskode. Dette udgør din digitale brugerprofil.
Har du lige købt et abonnement og angivet en adgangskode, er du allerede logget ind. Du kan tjekke, om du er logget ind ved at se, om dit navn står oppe i højre hjørne på siden.
Fik du ikke aktiveret din digitale profil, da du købte dit abonnement, kan du gøre det her: historienet.dk/opret
Hvordan får jeg adgang til historienet,dk, hvis jeg allerede har et abonnement?
Du skal bruge dit abonnementsnummer til at aktivere din digitale profil her: historienet.dk/opret
Jeg har tidligere haft en brugerprofil på HISTORIE, hvorfor virker dette ikke?
Profiler som er oprettet før d. 19.11.2017 er forældede og derfor ikke længere aktive. Er du abonnent har du automatisk adgang til historienet.dk, og du kan aktivere din digitale profil her: historienet.dk/opret. Hvis du ikke er abonnent, kan du her vælge et abonnement, der passer til dig.
Kan jeg læse HISTORIE på min tablet eller mobiltelefon uden appen?
Ja, som abonnenet har du fuld digital adgang til historienet.dk på din telefon og tablet, hvor alt indhold fra magasinet løbende bliver lagt op.
Kan jeg læse magasinet i digital udgave?
Du har adgang til at læse magasinet som e-magasin via Wype. Desuden udgiver vi løbende magasinets indhold på vores hjemmeside og i vores app.
Adgang til App
Hvor finder jeg HISTORIEs app?
Du finder vores app i både App Store og Google Play Store ved at søge på “HISTORIE”. Du kan også bruge følgende links:
iOS-app i App Store
Android-app i Google Play
Hvordan logger jeg ind på HISTORIEs app?
Du logger ind med de samme oplysninger, som du bruger til at logge ind på historienet.dk. Hvis du ikke har aktiveret en digitale profil under køb af dit abonnement, kan du oprette den her: historienet.dk/opret
Kan jeg få adgang til HISTORIE på mere end én smartphone eller tablet?
Ja, du har ret til at anvende op til 5 enheder på dit abonnement.
Hvorfor kan jeg ikke downloade appen?
Undersøg om din tablet/smartphone har tilstrækkelig overskydende hukommelse. Hvis ikke, kan det være nødvendigt at slette enten apps eller filer, såsom billeder og videoer.
Kan jeg anvende app’en offline?
Det er desværre ikke i øjeblikket muligt at gemme indhold til offline-brug.
Abonnementsnummer
Hvordan finder jeg frem til mit abonnementsnummer?
Du kan finde dit abonnementsnummer på 4 måder:
Indtast din email-adresse her. Derefter får du tilsendt en e-mail med dit abonnementsnummer. Det forudsætter, at du indtaster den samme email-adresse, som du oplyste, da du tegnede abonnement.
Find dit abonnementsnummer på det girokort, som følger med bladet.
Find dit abonnementsnummer i den velkomstmail du modtog, da du oprettede dit abonnement.
Tjek din betalingsoversigt, hvis du er tilmeldt pbs.
Hvis du ikke kan finde girokort, velkomstmail eller pbs-oversigt, så kontakt venligst vores kundeservice.
Jeg får at vide, at mit abonnementsnummer er ugyldigt – hvad gør jeg?
Tjek, at du har indtastet dit abonnementsnummer korrekt. Dit abonnementsnummer består af 10 cifre. Du skal taste det ind uden mellemrum, punktummer og andre tegn.
Det kan være, at dit abonnement ikke er aktivt længere. Du kan logge på vores online kundeservice (link) for at se, om det er tilfældet.
Har du forbindelse til internettet? Kontrollér, at du har forbindelse til internettet.
Lykkes det ikke, så kontakt venligst vores kundeservice.
Adgangskode / Email
Jeg kan ikke huske min adgangskode – hvad gør jeg?
Vælg “Log ind” i topmenuen, klik på “Glemt adgangskode?” og følg vejledningen.
Hvordan ændrer jeg min adgangskode?
Du kan til enhver tid ændre din adgangskode på hjemmesiden. Hvis du allerede er logget ind med din brugerprofil, skal du først logge ud. Derefter kan du ændre din kode ved at følge nedenstående fremgangsmåde:
Klik på “Log ind” i topmenuen (øverst i højre hjørne på hjemmesiden).
Klik på “Glemt adgangskode?”.
Indtast din e-mail adresse og tryk på nulstil adgangskode.
Du vil herefter få tilsendt en kode på din e-mailadresse, som du kan benytte til at nulstille din adgangskode.
Jeg har ikke længere adgang til min emailadresse og kan ikke huske min adgangskode, hvad gør jeg?
Kontakt venligst vores kundeservice.
Opsigelse af abonnement
I hvor lang tid har jeg mulighed for at fortryde mit abonnement?
Du kan fortryde dit abonnement inden for 14 dage. Se mere på: kundeservice.nu/faq
Hvornår kan mit abonnement opsiges?
Efter tilbuddet fortsætter du i løbende abonnement og kan til enhver tid opsige det. Har du modtaget første magasin i din betalingsperiode, eller er det første magasin på vej til din adresse, så træder din opsigelse i kraft, når du har modtaget magasinerne i din betalingsperiode.
Hvordan opsiger jeg mit abonnement på HISTORIE?
Du kan opsige dit abonnement ved telefonisk henvendelse til kundeservice på tlf. 39 10 30 00 eller på kundeservice.nu.
Diverse
Kan jeg abonnere, hvis jeg er under 18 år?
Hvis du er under 18 år, skal vi have en skriftlig bestilling med forældre eller værges underskrift.
Kan jeg anvende mit abonnement i udlandet?
Ja, du kan anvende dit abonnement uanset hvor i verden, du befinder dig.
Spørgsmål til mit abonnement på bladet?
Har du ændringer eller forespørgsler til dit abonnement på Illustreret Videnskab, kan du besøge vores online kundeservice.
Kontakt kundeservice:
Telefon: 39 10 30 00
Mandag-torsdag kl. 9-16 og fredag kl. 9-14:30